Tema: Re: Elektrinis paspirtukas
Autorius: Icetom
Data: 2017-08-31 22:06:17
Jau atsakiau dėl tokių.

Pilna pvz. ir kaip neatidžiai vairuoja . Šiandien treniruojantis
Maišiogaloje minant pagrindiniu keliu- prieš mane viena auto pasuko į kairę
(viskas ok), bet ir kitas paskui tą iš karto pasuko (net nepažiūrėjęs ar
kas nevažiuoja pagrindiniu (beje įjungtas ir stipriai šviečiantis dieninis
žibintas ant mano dviračio). Gerai, kad mano greitis tada buvo mažas-
pradėjau šaukti ir sukti į šoną. To akys tik išsipūtė, pasimetė visas
sukant, nes suprato ką padarė. Nedaug trūko, kad būtų nuskynęs:(