Tema: Re: Elektrinis paspirtukas
Autorius: Sail
Data: 2017-08-31 13:19:58
Tas galioja ne tik elektriniams. Yra ir minanciu greitai, ir elektriniu
kurie neskuba.

As kazkada viena sportininka specialiai isduriau vaziuodamas i kalna. O jam
kraujai uzvire ir sveikatos buvo, tad jis nusprende man parodyt ka gali. Ir
lenke ikalneje. As gi tuo metu sukau i sona, nes kad lenktu i kalna 35 km/h
greiciu - ner buve iki tol.
Baiges gerai bet galejo ir negerai.

Taip kad cia pats kas su automobiliais. Nuo neprotingo vairuotojo nieks
neapsaugos.