Tema: Re: Elektrinis paspirtukas
Autorius: Tomas
Data: 2017-08-29 09:06:33
Aš dviračiu važiuojamaja dalim važiuodavau tik neintensyvaus eismo
gatvėse, į visokius Savanorių ir Taikos prospektus nelįsdavau. Apskritai
mano nuomonė paprasta - jei važiuoji gatve, vadovaujiesi tomis pačiomos
taisyklėmis kaip ir automobiliai (sveiko proto ribose).

Dabar su vaikais važiuojam tik šaligatviais ir dviračių takais.