Tema: Re: Elektrinis paspirtukas
Autorius: Sail
Data: 2017-08-29 13:24:58
As kazkada viena pagyvenusi zmogu su dviraciu sutikau po tiltu (buvo smagus
vasaros lietus, ir nusprendem palaukti kol baigsis).

Jis man papasakojo, kad ji ir policija buvo sustabzius, nes vazineja be
atsvaitu. Dviratis jo buvo tikrai tragiskai pavarges.

Ir zmogui vis ven niekaip nedasilo, kad be atsvaitu vazineti pavoinga jam
paciam.

Ka tokiems irodysi?