Tema: Re: Elektrinis paspirtukas
Autorius: Nitro
Data: 2017-08-31 13:14:28
BBD ant tu elektriniu dviraciu - vakar vos nenunese vienas toks. Vaziuoju dviraciu taku link dvarcioniu - nuo kalniuko smagiai leidziuos, greitis ~35 km/h. pro sali prasvilpia elektrinis, prasvilpia tiesiogine sio zodzio prasme - greitis ~50 km/h. As tuo momentu, suktelejau vaira, noredamas nelyguma apvaziuot - gerai, kad pakankamai liko vietos jam mane aplenkt - butu konkreciai skaudeje.