Tema: Re: Elektrinis paspirtukas
Autorius: Sail
Data: 2017-08-28 15:38:59
Net ir ne pesciuju zonoje taip butu saugiau. Nes dviratininkas galetu
adekvaciai vertinti situacija, dabar gi jos tiesiog nemato.

Mane taip yra per 5 cm vos nepervaziaves kazkoks idiotas. As jam sankryzoj
papasakojau, kad truko tik tiek, jis atsiprasinejo, bet anyway - nera taip
saugu. Buciau toki pamates  vazuojant is priekio, buciau nusokes  nuo
dviracio.