Tema: Re: Vairuotojai is rytu
Autorius: Ignas
Data: 2017-05-30 02:24:29
Turbūt ir anglų (apie vokiečius nežinau) pensininkams turėtum vieną kitą
gerą naujienėlę, užsipiso nabagai po konteinerius raustis ir žiemą namie
prie +10 laipsnių gyventi. Papasakok jiems kokie jie turtingi, kaip žiemas
Jamaikoj, o vasaras kur nors Kornvalyje leidžia, jie, patikėk, labai
susidomėję.