Tema: Re: Vairuotojai is rytu
Autorius: Ignas
Data: 2017-05-25 00:51:43
Mes pastoviai visame kame lygiuojamės tik į geriausius, todėl kiekvieną
kartą pasilygiavus gaunasi, kad subinėj sėdim, viskas blogai, vilčių jokių
ir t.t. Geriam daugiau nei japonai, keliai blogesni nei vokiečių, algos
mažesnės nei šveicarų, maistas brangesnis nei Tailande, dirbam daugiau nei
ispanai, ir dar svarbiausia eurovizijos nėkart nelaimėjom. O reikia ir
pasidžiaugt kartais, kitaip visai pamiršim, kad pas mus oras švaresnis nei
anglijoj, turim daugiau laisvalaikio nei amerikonai, gyvenam žymiai erdviau
nei japonai, uždirbam daugiau nei 2/3 pasaulio, maistas pigesnis nei
šveicarijoj ir t.t.