Tema: Re: Vairuotojai is rytu
Autorius: CodeC
Data: 2017-05-26 23:27:48
tai kompaktas skirtas tam, kad problemos taptu labiau susapnuotos nei be
jo? kokias dar priemones naudoji?
as apskritai biski nesuvokiu, kas yra tas 'megstu vairuoti' miesto
sankryzose ir kamsciuose? kame ten 'vairavimas' ir jo malonumas?
juk tai is esmes yra nesibaigiantis santykis ir kontaktas su kitais -
daugybe - zmoniu, o pats vairavimas kaip po toks, sudaro nykstamai maza
viso to proceso dali. kokiam lygyje tautieciu bendravimo ir socialiniai
igudziai gal palikim sekanciam fleimui. nes dabar atseit apie 'vairavima'.
suprasciau jeigu rasytum apie vairavima idomiais uzmiescio keliais, pvz
graziomis kalnuotomis vietovemis, techniskai idomu kelia, atitinkamai
idomu auto, arba pvz sportini auto trasoj, arba kartinga, ar dar kazka
panasaus. kur yra ka vairuot. dabar tu sedi savo sidabriniam 1.9tdi
pasate prie eilines sankryzos, klausai kompakta nr.15 3199-ta karta, esi
priverstas santykiaut su simtu zmoniu kasdien ir aiskini, kad man
nepatinka vairuoti, o tau patinka? zinok, as vairuodamas dvirati,
daugiau 'pavairuoju' uz tave, kad ir kiek tu km mieste su pasatu nuvaziuoji.