Tema: Re: Vairuotojai is rytu
Autorius: CodeC
Data: 2017-05-25 22:52:43
On 2017.05.25 00:26, Bronco wrote:

> Tai jau trečią kartą kartoju, jog progresą matau, bet mano kuklia
> nuomone, jis yra ženkliai per LĖTAS.

as tiesa sakant nematau, ir dristu teigti, kad vyksta regresas.
ir tai susije tiesiogiai su tuo, kas jau rasyta ir cia ir kitur -
kaimieciu karta nuo plugu nulipe per greitai pasijuto ponais, todel
susireiksminimas begalinis.  tokie pseudo pasiturintys prakute
pokerfeisai, kurie visokiais lizingais prisipirke pseudo geru masinu
kazka pastoviai nori nustebinti.tame tarpe ir save gal.
as nesugalvoju, kas pries 10-15 metu buvo kitaip nei dabar kelyje ir
eisme. the same shit. realiai naglumas ir poxuizmas tik isaugo. greitis
tiek mieste tiek uzmiesty irgi isaugo. pasiziuri kaip vaziuoja
'autostradoj' musu ir verkti norisi. nuo b nutrukusiu debilu banda.
lizingai, kasko, valdiskos auto ir t.t. - tu pseudo kietu asocialu tik
padaugejo, nepamazejo. yra ir normaliai vairuojanciu, bet ju buvo ir
anksciau. todel kazkokio akivaizdaus progreso as tikrai nematau. deja.