Tema: Re: Vairuotojai is rytu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-26 10:58:50
tai kaip suprantu tavo suchka irgi vairuot nemoka?

o londone labai paprastai - man ju taisykles biski neaiskios pasirode, tai
skaiciau vetinius forumus. nu ir ka - visi sutika, kad vietiniai vairuoja
baisiai. nors tiesa sakant, man kazkaip dzin - man tik Maroke gal
reikejopersijung I kita vairavimo rezima, niekur manes neskriaudzia.

"CodeC"  wrote in message news:og7bop$5fk$1@trimpas.omnitel.net...

tai analogiskai galiu paklaust, londone problemos tau, tavo kaimynui
bedarbiui negrui ir kam dar? masteli jauti ar nelabai?