Tema: Re: Vairuotojai is rytu
Autorius: Rimas
Data: 2017-05-24 09:03:29
Oj kiek agresijos, brrr...
Koks greitis kiemuose? Aš važiuoju su savo didele mašina su LEDais -
kaip taisyklė visi atbulom važiuoja, kad tik mane praleistų, nors kaip
ir man reikėtų. Važiuoju su žmonos kibiriuku be jokių ledų - niekas
nepasitrauks, nors yra kur ir reikia man atbulom važiuoti.

Man labai nesuprantama buvo diskusija kas ką turi praleisti greitėjimo
juostoje. Prieš 25 metus pirmą kartą išvžiavus į Vokietiją stebėjausi,
kad visai nėra problemų įvažiuoti į greitkelį ir įsilietį į srautą -
visi tiesiog pristabdo specialiai arba persirikiuoja į kitą juostą. O
čia vyrai siunčia užklausas raštu į ministerijas ir aiškinasi, nes "gi
užleisi vieną kartą, paskui pripras".