Tema: Re: Vairuotojai is rytu
Autorius: CodeC
Data: 2017-05-25 20:39:58
o gaunasi, kad 'biski' nevisai, nes pencijos mazesnes zenkliai net uz
latviu, dvigubai uz estu ir keturgubai uz suomiu. korupcija kaip
rusijoj, politikoj dviracio sou nuo pradziu iki galo be jokios krypties
ir testinumo, taip kad toli ieskot nereik. ir deja, iki lygiavimosi i
geriausius, tai kaip peskom iki menulio. keliai ir populistine pries(po)
rinkimine statistika yra realiai px, gelytes.