Tema: Re: Vairuotojai is rytu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-25 00:40:39
As kazkaip nusimusiau nuo gaublio statistikos, bet po visu atmetimu,
autoriaus tekstas gaunsi tik apie tai, koke mes hujovi vairuotojai be
progreso perpsektyvu, nes kolkas pagal vairavimo kokybe mus lenkia
Briuselis? Ok, mane tai tenkina ir galime laikyti, kad siuo klausimu
problemos pas mus nera.

On 2017-05-24 23:39, Herkus wrote:
> Tai bandai iteigti, kad pagal vazinejima Vno nera progreso ir niekas
> neplanuoja keistis

Tai jau trečią kartą kartoju, jog progresą matau, bet mano kuklia
nuomone, jis yra ženkliai per LĖTAS.

p.s. o Paryžiuje dar ir auto pasivažinėti gaunasi? 8-/ Hmm, mano
pastebėjimais kai tik papuoli į Paryžių (o visi, nesikeikiant,
aplinkiniai keliai sueina į jį), tai niekur nevažiuoji, o valandų
valandas ramiai rūkai kamštyje :]