Tema: Re: Vairuotojai is rytu
Autorius: pvytautas
Data: 2017-05-27 15:10:55
Na va kad ir siandien vaziuoju ramiai cvekas is galo nerimauja. Metosi
tarp juostu pavyksta aplenkt. Lekia iki sviesoforo ir ten susitinkam jis
visus apvaziuoja galima sakyt letejimo/greitejimo juosta prie kitos
sankryzos vel susitinkam. Galu gale nesekmingai uzstringa antroj juostoj
ir as atitolu. Jis vel inirtingai (sokinedamas tarp juostu bando visus
aplenkti) ir cia savaitgali kai ner eismo.
Tai cia mano isivaizduojamas karas keliuose. Nes bereikalingu manevru
simtai o tolko 0.