Tema: Re: Vairuotojai is rytu
Autorius: 中国百强
Data: 2017-05-24 23:04:51
bet pasmus bentjau ymanoma per gatvę pereit. kokioj ten bratislavoj bešansų.
net per perėją.  o taigi beveik vienos priemiestis! ;)

On 2017-05-24 22:15, Herkus wrote:
> Tu is Lietuvos? Ir tau asmeniskai tinka sitas rytieciu apibudinimas?

Aš lietuvis ir iš Lietuvos, bet kadangi beveik 10 metų gyvenau
"vakaruose", todėl aš puikiai suprantu apie ką jis rašo ir visiškai tam
pritariu. Pats gal kažkada jaunystėje buvau lygiai toks pats
"vairuotojas iš rytų", bet mes jau 13 metų priklausome ES ir net
geografiškai UN mus jau priskyrė prie Šiaurės Europos, tai gal, sakau,
jau laikas pripažinti šią problemą ir imti keistis?

Nes neįmanoma keistis jos nepripažinus, tai yra privalomas pirmas
žingsnis. Ypač, jog problema tikrai aktuali ir akivaizdi. Būtent tai
krenta PIRMIAUSIA į akis visiems Vakarų europiečiams, kai jie atvyksta
pas mus į svečius, o ne joks skurdas, maži atlyginimai ar dar kokios
nors nesąmonės, kurias lietuviai patys sau prisigalvoja.

Net norint tą patį "baisingą" girtavimą pamatyti, tektų nuvykti kažkur į
miesto pakračius ar vargingesnius rajonus, o vairavimo kultūra, še,
prašom, vos išlipai iš lėktuvo, įsėdai į taksą ir ... akivaizdu, jog
Rytų Europoje atsidūrei. Neapsiriksi.

Arba išėjęs iš oro uosto įsėsk į autobusą, porą kartų įkvėpk orą nosimi
ir irgi neapsiriksi kur atsidūrei.

Jei susitvarkytume su vairavimo kultūra ir Lietuvos vyrai su asmenine
higiena, mes jau atrodytume net ne prasčiau už kai kurias senąsias
Europos valstybes, o atlyginimai su laiku patys išaugs. Atrodytų taip
nedaug reikia, o niekaip nesigauna.