Tema: Re: Vairuotojai is rytu
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-05-23 21:45:29
Pikta, kad apie tave rašo?

"Velnias"  wrote in message news:og1vug$n9n$1@trimpas.omnitel.net...

Tam pastoviai grafomanijos priepoliai užeina, triedesys kažkoks.


"booraz"  wrote in message news:og1sm3$klu$1@trimpas.omnitel.net...

Liudvikas Andriulis FB:

Man visuomet buvo didziule paslaptis, kodel turtingose salyse zmones
vairuoja mandagiai ir atsargiai, o biednose salyse zmones vairavima
labai sureiksmina, vairavimas labai svarbus, labai svarbu vairuoti,
labai svarbu, kaip vairuoja kiti, ir visi turi nuomone apie vairavima.
Ypac vairuodami.

Statuose didziuli ispudi paliko atsargiai vaziuojantys zmones, dar likus
50 metru pries pereja pradedantys stabdyti. Niekada nelakstantys,
nelenkiantys (nors galetu), visada vairuojantys taip, kad butu kuo
mazesne rizika – ypac gyvenamuosiuose rajonuose, prie mokyklu, darzeliu.

Mandagiai ir neipareigojanciai vairuoja ir belgai – bent jau mano
Briuselio puseje. Padarei kokia klaida – persirikiavai nepaziurejes,
uzlindai, reikia pasukt i desine, lendant i ilga eile – niekas nepypina,
nerekia, nemojuoja rankomis. Ilisti i automobiliu eile – uztenka
parodyti posuki.

Tau reikia pasukti i desine, o desineje stovi eile bobulyciu su Renault
Clio, besiruosianciu vaziuoti tiesiai? Niekas nepypses, ramiai palauks,
niekas del to agresijos nerodys ir nei zmoniu, nei saves nenervuos.
Vairavimas, vaziavimas automobiliu nera sureiksmintas.

Vakarieciu vairavimas atsargus, gynybinis, vairuotojo siekia kuo
saugiau, kuo mazesne rizika pasiekti keliones tiksla.

Ko siekia vairuotojai i rytus ir pietus nuo Berlyno, nesuvokiu.

Rytuose vairavimas sureiksmintas. Egzistuoja mistine savoka "vairuoti
gerai". Savokos apibrezimas isplaukes, bet greiciausiai "gero vairavimo"
elementai yra gebejimas lenkti, gebejimas vaziuoti greitai, gebejimas
nardyti tarp automobiliu, gebejimas uzlisti, gebejimas vaziuoti per
geltona. Rytuose "bobos nemoka vairuoti". Ypac bobos nemoka vairuoti
Maskvoje, Omane, Tel –Avive, Stambule ir Vilniuje.

"Nemokantiems vairuoti" rytuose gyvenimas sunkus – kaip ir gejai,
moterys, vyresnio amziaus zmones, "nemokantys vairuoti" bei prastesnius
automobilius vairuojantys yra diskriminuojama klase. Vairuotojas, vezes
mus is oro uosto su viesbuciui priklausancia nauja Audi A6, jautesi
gyvenime pasiekes viska – jis ir vairuoja kietai, ir masina jo kieta, ir
zmones kietus veza – jam lygiu nera, todel reikia vaziuoti labai
greitai, lenkti is desines, mirkseti vargsams ilgomis, kad jie trauktu
savo purvinus automobilius is kelio, kuri zvaigzdemis barsto balto
pegaso traukiamos, skraidancios aukso vezecios.

Kuo zmogus maziau issilavines, tuo jis "geriau vairuoja". "Gerai
vairuojantis" visada turi griezta nuomone apie kitu vairavimo
sugebejimus, ir tik savisaugos instinktas ji sulaiko (o pietuose ir
nesulaiko) nuo tos nuomones issakymo viesai – islindus per langa ir
kumsciu grumojant pederastui, kuris driso pries mirksincia zalia
sustoti, tebunie jis, kausas, prakeiktas iki desimtos kartos.

Visi kiti vairuojantys, o ypac diskriminuojamosios klases (zali lapai,
bobos, senukai ir aprudije balti kablukai) yra debilai, mausai, kausai,
daunai ir piderasai. Nes tik jie daro klaidas, nes tik jie pasiklysta,
nes tik jie uzlenda, nes tik jie yra beprociai, nes tik jie yra
pavojingi. Herojus niekada nedaro klaidu. Niekada nepasiklysta. Visada
laikosi taisykliu, o KET zino iki pat lankscios/standzios vilkties
detaliu bei vaznyciotoju zymejimo tvarkos. Rytu herojus yra geriausias
vairavimo specialistas, jis geriausiai pazista miesta, jis moka
pergudrauti policija, ir tyliai i usa sypsodamasis zino, kad sitam
inkile radaro nera.

Rytu vairavimo herojui vaziavimas is tasko i taska b yra intensyvus,
ritualinis procesas – net vaziuojant 4 –6 kilometrus nutinka daugybe
dalyku, sutinkamos ordos debilu ir kitokiu vairuoti nemokanciu, daugybe
kartu yra keikiamasi, linguojama galva, skesciojama rankomis – nes yra
labai labai labai svarbu, kaip vairuoja kiti, ir kiti vairuoti tikrai
nemoka. Bobos turi trauktis, gaidziui ilisti neleisim, o, kurvos mentai
stovi, och tu blet koks debilas praleke, tu, gaidy, ar ziuri, kur
vaziuoji, kur cia masina pasistatei, o, blet, boba atbula parkuojasi,
nemoka, pizdec, kiek galima laukti, nu ne, tiksliai, neimanoma gyventi,
vieni debilai aplinkui.

Mokantys vairuoti turi griezta nuomone apie taisykles. Herojus nesisega
dirzu, arba segasi juos tik autostradoje. Jis nekencia automobiliu,
kurie nenuilsdami pypsi, jei neprisegtas dirzas, ir visokeriopai su tuo
kovoja – Vasia buvo nusipirkes dirzu sagteles, o Vania, kuriam labai
norisi kietumo, kurio jis neturi, Maskvoje nusiziurejo fantastiska kovos
su establishmentu metodika – prisegti dirza ir sestis ant jo. Vania
dabar kieciausias – visi vazineja prisisege dirzus, o jis nepasiduoda
vakarietiskam memiskumui ir slykstynems Lexus inzinieriams – vazineja
atsisedes ant dirzo, neprisiseges. Ir dar vypteli, kai as
demonstratyviai dirza atsegu, atsisedu ir prisisegu – "ot meme, dirzo
jam reikia”.

Dirzai galinese sedynes is vis sukelia isteriska juoka – taip atskiriami
grudai nuo pelu – jei segiesi gale dirzus, esi susimyzes uzsienietis,
tokius sutinka tik Martono taksistai prie Vilniaus oro uosto. Juk gale
segtis nereikia – 60kmh greiciu skrendanti apdribusi Seriogos 98kg тушка
bus minkstai, svelniai sustabdyta nuostabios VW Caddy priekines keleivio
sedynes. Serioga net prieky dirzu nesisga, o segtis juos gale – lyg
myzti atsisedus. Hell, gale Serioga net sunaus nesega – vyra gi auginu,
ne boba.

Rimti rytu vyrai turi nuomone ir apie keliu zenklus – jie visi pastatyti
nesamoningose vietose, visi skirti tam, kad mentai rinktu kysius, tie,
kurie stato zenklus – debilai, o tie, kurie laikosi zenklu nurodytu
taisykliu, turetu is karto padeti vairuotojo pazymejima ir prisiekti
likusi gyvenima vazineti visuomeniniu transportu. Nes nemoka vairuoti.

Tikram rytu vyrui KET yra nepalyginamai svarbesnis dokumentas uz salies
konstitucija ar nauja salies biudzeto redakcija. Rimtas vyras turi
tureti griezta nuomone apie naujausius KET pakeitimus, juos sekti,
dometis, ir diskutuoti apie juos su draugais. yra tik viena rusis KET
pakeitimu, kuri palydima pritariamu linktelejimu – greicio apribojimu
mazinimas.

O jei liepe visus metus vazineti ijungus artimas sviesas. Pyzdec,
furoras kyla toks, kad galima pagalvoti, jog lenkai Vilniu atsiima.
Vyrai savaitemis, menesiais lieja disleksinius tekstus forumuose ir
komentaruose, kviesdami kilti ir nepasiduoti visuotiniam supuvusios
valdzios samokslui. Tokio pazeminimo pasaulis nemate – SU SVIESOM VASARA
VAZINET! Vyrai ir formuliu priskaiciavo, rodydami, kiek papildomo kuro
suvartos vairuotojai по стране (Lukoilo, ne kitaip, samokslas). Artimos
sviesos vasara kels pavoju – akins priespriesa vaziuojanciuosius. Bet
svarbiausia – tai dar vienas budas slykstynems mentams nulupti litu is
vargsu vairuotoju.

Mentas. Tikras vyras is rytu neturi didesnio prieso. Keliu policija yra
evil spawn, organizacija, sukurta 9 pragaro rate, juodieji raiteliai,
nesantys ligas ir nelaimes, neduodantys gyventi, lekti, dziaugtis
gyvenimu. Mentai visada neteisus. Visada. Su mentais visada reikia 25
minutes gincytis – o kaip nesigincysi, juk herojus, pamenat, niekada
nedaro klaidu, ir visada laikosi KET. Sustabde piderasai – tikrai ne as,
tikrai buvo zalia, cia ne mano greitis, tas zenklas ne ta sako, tikrai
negeriau, radaras nesertifikuotas, alkotesteris pareguliuotas, och jus
kurvos, slykstynes. Jei nesiginciji su policija – esi durnas, pasiduodi
sistemai, leidiesi apgaudinejamas, nes policininkai visada stengiasi
apgauti heroju ir ismonyti is jo pinigu.

Paklausius tikru vyru, visi policininkai yra xamai, agresyvus, sukti, o
svarbiausia – nemoka KET, neprisistato pagal taisykles, ir yra
nemandagus. As, pvz, per desimt metu, kuriuos vairavau Lietuvoje,
nemaciau ne vieno policininko, kuris elgtusi nemandagiai, tujintu mane,
nepasisveikintu, nepaaiskintu, del ko sustabde. NE VIENO. Visi buvo
mandagus, profesionalus, efficient – padarei pazeidima, susimokejai,
uzgaisai 5 minutes.
Tikras vyras, net jei ir teko pripazinti (tik niekam nesakykit), kad
pasuko po zenklu ("tu kurvu mentu visur pilna"), turi bent jau
pasitycioti is mentu. Papizdavoti, paerzinti, pazeminti. Nu o kaip
kitaip? JIE DRISO MANE SUSTABYTI! MANE!

Rytu vairuotojas, tas isidus arabisku zirgu stepemis lekiancio Tamerlano
palikuonis, kaip ir priklauso tikram, tradiciniu, tvirtu vertybiu
besilaikanciam vyrui, yra sukaupes milziniska folkloro archyva. O, jei
tik boba nebutu vaiku pripratinus prie durnu pasaku apie Jonuka ir
Gretute, tikras vyras –vairuotojas galetu valandu valandomis, menesiu
menesiais vaikams pasakoti nesibaigiancias istorijas apie tai, kaip Jis
buvo sustabytas Bloguju Policininku, kaip narsiai su jais kovesi iki
paskutinio kraujo laiso, kaip jie bande is jo ismonyti litu uz dirzus,
ir kaip jis nugalejo, isvadindamas juos pederastais, gaidziais ir
debilais. O jei herojus ir suklupo, jei ji ir nugalejo Blogieji
Policininkai, ir teko sumoketi bauda – Jis taip paprastai nepasiduoda,
ir islipdamas is mentu masinos pasake jiems TOKI dalyka, kad jie
issizioje dar 10 minuciu sedejo.

Tikras vyras turi moketi daug istoriju apie tai, kaip jis kovesi su
mentais, laimejo, pralaimejo, kaip izvelge ju klasta, isvenge ju
pinkliu, nesumokejo, ar sumokejo maziau, ar issisuko.

Tad nenuostabu, kad tokioje rugstineje aplinkoje, kurioje ant kiekvieno
kampo tyko mentas riestais is save nagais, kur gatvese knibdza teises
nusipirkusiu debilu, beprociu, ar, dar blogiau, bobu, mandagumui vietos
nelieka. Nes ant galvos gi uzlips, nesupranti? Jei cia kiekviena
praleidinesi, tai kur nuvaziuosi? O svarbiausia – budamas mandagus,
debilams ir gaidziams leisi daryti klaidas, ir jie juk nieko neismoks.
Nes...
....vairavimo herojus is rytu turi aukstesniu idealu, nei saugus
nuvykimas is tasko a i taska b.

Juk kiekvienas tikrai mokantis vairuoti sirdyje yra PEDAGOGAS. Ir ne
siaip pedagogas – PEDAGOGAS is pasaukimo, is didziosios P, all caps
pedagogas. Jis pamokys boba rodyti posuki – neleis jei persirikiuoti.
Jis pamokys gaidi KET – neleis ilisti pries save. Jis pamokys keliu
ereli – aplenks per dviguba istisine, ir kirs per stabdzius. O KAIP
KITAIP? KAIP KITAIP? juk visi debilai, jei ju nemokysi, KAS CIA DARYSIS? A?

Kad ir kokie stirpus tikrieji rytu vairuotojai bebutu, net ir jie turi
autoriteta. Daznai klaidingai manoma, kad rytu vairuotojai gerbia
DIDELIUS AUTOMOBILIUS. Tai netiesa – troleibusas gerokai didesnis uz
Cayenne, bet tikras vairuotojas niekada nepraleis Marjos Pavlovnos, jau
45 metus bandancios is stoteles trulika kairen issukti. Rytuose
vairuotojai gerbia tik viena keliu fenomena – BRANGU AUTOMOBILI
TAMSINTAIS STIKLAIS. Rytu vairuotojo jausmai BRANGIAM AUTOMOBILIUI
TAMSINTAIS STIKLAIS yra sumišę – sodietis gerbia cara, kartu jo
prisibijo, kartu ir kiek jam pavydi, siek tiek slapcia ir nekencia. bet
svarbiausia – doesn’t want to fuck with him.

Nes mongolu, totoriu ir kitokiu karaimu plesimai tryliktame amziuje
tikrai nepamirsti. Nieko gero negali tiketis is niuraus veido raitelio,
jojancio link taves ant juodo, graziai papuosto grakstaus zirgo. Ar
bizunu perlies, ar stoga uzdegs, ar dukra pagrobs – valstietis turi buti
atsargus. Tad ir iki siol valstieciai atsargiai elgiasi su juodais,
graksciais, daug galios turinciais Miuncheno ar Stutgarto veisles
ristunais. Nes pasamoneje vis dar gyvos 1992 –1994 metu istorijos apie
tai, kaip is tokio juodo automobilio islipa rimtas bachuras odine
striuke ir beisbolo lazda isdauzo sestuko langus. Gal ir senokai kas
begirdejo apie toki ivyki, bet valstietis turi buti atsargus. Nes ateis
buta apziuret – ir su tais masinu draudimais vistiek niekas neaisku,
neveikia turbut tie draudimai, niekas ten jokiu pinigu neduos, ir
valstieti vistiek apgaus. Todel rytuose X5, ML, Cayenne, Kruzakai
statistiskai dazniau praleidziami, ileidziami, ju nepakirtineja ir jiems
nepypsi. Atsargus valstietis – gyvas valstietis, butu kvaila pries
bajora sokineti.

Kodel rytu herojai –vairuotojai tokie? Akis man atvere vienas itin
issilavines biciulis, kuris, vieno pokalbio panasiomis kulturinemis
temomis metu, atkreipe mano demesi i fakta, kad rytu salyse miestu
gyventojai yra is esmes valstieciai, tik pries viena, dvi ar tris kartas
israuti is sau iprastos sodziaus aplinkos, ir ikisti i keista, neiprasta
miesto aplinka.

Sodziaus simboliai rytuose gyvi – arklys, vezecios – svarbiausi
valstiecio statusui. Kaimietis didziuojasi mokas joti ant darbinio
arklio be balno (dirzai). Valstietis su meile sekmadieniais isbrinko
ratus, paseria is issukuoja arkli. Jis nekencia dvaro privaizdo, o
dvarininka gerbia. Sodietis neiprates prie grusties, daugybes zmoniu –
jis nejaukiai jauciasi mieste, yra isitempes, del to frustruojasi,
frustracija islieja ant kitu – pro automobilio langa.