Tema: Re: Netavoreikalas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-27 22:27:37
On 2017-02-27 09:41, eSSas wrote:

> Meanwhile dzipui-skatavozui toks procesas kastavo 8,07 uz rozete ir 0,9x27,83 uz darba (plius PVM, suprantama).

Tai gali pjaustyti laidus ir pasijungti 7 kontaktu rozete dar ir uz
pigiau. Man taip netinka. Man netinka, kad priekabos lempos butu
prijungtos lygegreciai auto lempoms. Gali taip jungti kokiam grabui, o
ne normaliai auto. Man visai netinka, pasitrumpinus nuomotos priekabos
instaliacijai likciau be posukiu ar stabdziu auto lempu veikimo. Jai
ponui taip tinka, tai prasom. O pas mane priekabai - atskiras saugiklis.

Ir pas pona tikrai uz ta suma nera priekabos akmumo krovimo ...

  Ne, 7 metai be gliuku dar nepraejo

turiu as uz tiek padaryta instaliacija outbacke. Aciu, daugiau nereikia.
Gliukai prasidejo jau po 1-2 metu. Dabar, kad prijungciau priekaba,
pirmiausia turiu su dilde rozetes kontaktus nusivalyti... Ir bijoti
prijungti nuomota priekaba, kad nesupalintu auto instaliacijos. Ir
kemperio akumu nekrauna, ir galine priesrukine neveikia (geresnes
priekabos uz zubrionka tech apziuros nepravarysi. Nafig tokia piguva,
daugiau niekad gyvenime.

Audrius K.
  ir rozetes kategorija greiciausiai ne ta pati. Ir darbus atliko ne
subaru pilkasis dyleris.