Tema: Re: Netavoreikalas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-26 23:23:11
On 2017-02-26 23:17, Linas Petkevičius wrote:
> Pizdiec argumentas - daugiau perka, toddel jusu nepisa. Tu pats tuo tiki?

Cia ne argumengtas. Cia - spejimas, kodel skirtingai aprarnauja :-) Nes
kitu priezasciu tiesiog nesugalvoju (nes man pasitaike, kai pisosi su
mano auto ilgai, o uz darba paeme juokingai... (Tai buvo kablio dejimas.
Dejo pusantros dienos (realiai), o paeme uz 4 val. Ilgai uztruko todel,
kad dejo pilna 13 kontaktu rozetes pajungima, reikejo laidus tempti iki
akumo. Padare viska be priekaistu...O net ir pati kabli pirkau ne is ju.
Is ju pirkau tik pajungimo elektronika, nes dalis jos pasijungia per
fiske bagazineje. `deja, ne viskas.)

Audrius K.