Tema: Re: Netavoreikalas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-27 08:46:01
On 2017-02-27 08:07, Nitro wrote:
> Jei checkas islindo - vadinasi jau reikejo reguliuot :) Apie artejanti reguliavimas pranesa nebent variklio vibracija "ant laisvu"

Na taip. Ir tai aiskiai vyko auto su dujomis. O kai pas mane iki sios
check engine del voztuvu nebuvo islindes, reiskia tikrai nereikejo
reguliuoti nei prie 100tkm, nei prie 200tkm, nei prie 300tkm :-)). Ir,
jei ineisiminejo variklio ir nematavo, reiskias buvo teisus - nafig t
varikli isimineti, jei tai nieko neduos ? Tik kazka sugadinti gali.  Ar
dabar nereikia reguliuoti, suzinosiu, jei chekas neislys dar po kokiu
50tkm :-)  Nors keiciant grandine, manau, patikrinis ir voztuvu
tarpelius :-)) O grandine jau teks keisti, laikas.

Audrius K.