Tema: Re: Netavoreikalas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-23 22:07:29
On 2017-02-23 18:18, Dainiushas wrote:
> nu tai prisukinėjo chamūtų trišakių, viskas bėgo - tai užsandarino :D

As irgi taip galvoju :-) Ypac, kai priejimas ne stebuklingas. Bet ta
iskresti gali bet kurie dujininkai. Kazkur varva, uzsandarinti
sunku/napatogu, ipylei chemijos ir vualia!  O ir sistema uzsinese ne is
karto, o problemos pradejo listi po keliu metu... Kaip rasti kaltus?
Tarkim, nesiseke savininkui. Bet nebutu dejes duju, nebutu niekas ir tos
sandarinimo chemijos pripyle... Nebutu ir papildomu problemu buve :-))

Audrius K.