Tema: Re: Netavoreikalas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-23 18:37:54
On 2017-02-23 13:33, MRT wrote:

> [...]
>
> https://www.spritmonitor.de/en/overview/47-Subaru/410-Legacy.html?fueltype=2&constyear_s=2004&constyear_e=2008&power_s=230&power_e=250&sort=3&powerunit=2
>

> tarkim 13l/100km
>
> https://www.spritmonitor.de/en/detail/527316.html
> bet gal ir maziau buna -
> https://www.spritmonitor.de/en/detail/159493.html
>
> 100000km => 13000 l => jei po ~1,15 Eur, tai ok 15 kEur
>
> Viso reikia turet ~21 kEur tik masinai ir benzui be kitos ekspl.
>
> Jei su duja -30% kurui, tai 15kEur taupo 4,5 kEur..
> Jei iranga + 2 einamieji + kitos paslaugos (tik ar ju norisi?) - iki 1,2

Mano draugui butent cia isejo gerokai daugiau...

> Lieka tarkim 4,5-1,2 = 3,3 kEur .. va dabar apvalinkim iki 3 kEur..
>
> ----
>
> Auto + 100kkm_kuras_(benzas) = 21kEur
> vs
> Auto + duja + 100kkm_kuras_(duja) = 18kEur

Plius dar 3kEu uz remontus, kurie mazdaug buvo isleisti, ir turi ta
pati. Neskaitant to, kad visa ta 100tkm vezioji 80kg po bagazine,
bagazineje zapaske, neturi galimybes uzsideti kablio ir tempti priekaba
(del duju baliono nebetelpa kablio remas.Buvo isnagrineti visi
variantai, kablys nebetelpa. Cia tribecai.), ir vazineji pas dujininkus
ir voztuvu reguliuoti... (bet cia as ispuikes, kitiems kas 30tkm
pasiremontuoti auto nera rupestis  :-)  )

Audrius K.