Tema: Re: Netavoreikalas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-23 22:17:56
On 2017-02-23 21:49, Nitro wrote:
> tai, kad tik vieno Audriaus nuomone tai nesidujinantis motoras.

Ir dilerio. Manai, teh durniai sedi? Tik tu vienas protingas? Ir tai, ka
papasakojo dileris, po to vyko realybej. VOztuvai dege tvarkingai tokiu
tempu, kaip ir pries tai papasakojo dileris.

  80 proc. subaru uzdujinti ir puikiai vaziuoja.
Trilitriai, ane?

  Tiesa pats asmeniskai nenoreciau 6 cilindru subaru ir ne vien del
voztuvu reguliavimo kainos. 6 kausai = visi aptarnavimai brangesni -
daugiau zvakiu,

Per keitima papildomi kazkur 30Eu. Absoliuciai pofig. Be to, nera
pagrindinio dirzo. Ir jo keisti nereikia.  To pasekoje bendrai
aptarnavimai gal net pigiau iseina (reiktu dar lyginti tepalo, ausinikmo
skyscio kiekius )  :-)
  daugiau voztuvu, daugiau tepalo ir t.t. Turbo 4 ever

Ten turbina yra. O jie nepigi..
  :)

Audrius K.