Tema: Re: Netavoreikalas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-27 22:17:50
On 2017-02-27 09:12, Linas Petkevičius wrote:
> Tada tau turi patikti servisai, kai iskilus gincui, kur net eilinis
> useris supranta,kad ji durina, švedai paaiškina, kad sorry - tokio
> dylerio nezinome ir papraso atsiusti dokumentus bei detales apie
> reikala. Po visko gauni svedu atsiprasyma, rekomendacijas kreiptis tik į
> oficialias kontoras, kompensacija uz apmoketas saskaitas ir pora
> nemokamu aptarnavimu į ateiti.

Nezinau,koki ten konflikta turejai. As visa laika zinojau, kad jie yra
vokieciu dilerio atstovai ir garantijos tvarkomos per vokiecius. Man tai
niekad nebuvo paslaptis. O  garantinius reikalus jie tvarke be
priekaistu - plovykloje pazeidus bamperio dazus, perdaze be jokiu
atsikalbinejimu (tipo, gamyklinis brokas. Remonta derino su vokieciais,
kaip suprantu, jie denge). Nors as pats itariu, kad ten buvo plovyklos
bajeriai - arba chemija, tirpdanti dazus, arba kaercherio srove
nustatyta max neprotingu galingumu (jei tai imanoma). Nes netikiu, kad
gamintojas nudaze 2/3  bamperio gerai ir tik ten, kur buvo prilipe max
vabalu - blogai...   Kolegoms forikui (ar forikams, nepamenu, kiek ju
ten buvo) besibaigiant garantiniam pakeite galinius tiltus, nes, tipo
uze. Nors itarimai dalinai krito padangoms. Man outbackui panasiai tipo
uziant tiltui uzteko pakeisti padangas, ir uzimas dingo. Bet pakeite,
nes garantija jau ejo i pabaiga, tai kad neliktu problemos...

Musu ofisas dauguma subaru perka per juos, ir nera jokiu problemu su
garantijomis.  Aisku, jei subaru nusipirkai is jma, tai tvarkyti
garantija per autoerdve gali buti problematiska. Itariu, kad vokieciai
pasius toli toli (ta prasme i ta pacia jma)

Arba, jei ieskosi ko nepametes...

  Uztat eiliu nera.

Tikrai ne todel.

Audrius K.