Tema: Re: Netavoreikalas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-26 23:11:02
On 2017-02-26 14:48, Linas Petkevičius wrote:
> As manau, kad tarp vusu dyleriu didesniu raspizdiaju ir sukciu reikia
> gerai paieskot.

Nors man yra padare, taip paskaiciavus, trejeta porimciu "prakolu", bet
auto man praktiskai be remontu vaziuoja iki tol. Taigi kaip ir norma.

Audrius K.
P.S. "Prakolai": paprasyti per tech prieziura isplauti isoriskai
outbakui radiatoriu (buvo uznestas vabalais ir dar velniai zino kuo),
sake, kad isplove. Rezultate kroatijoje kaito variklis, radiatorius buvo
uznestas... Po to praplove garaze pazistamas meistriukas... Keisdami
tribekos acsessories dirza, napakeite balastiniu guoliu. Teko keistis
paciam kieme, gerai, kad spejau gristi is bulgarijos (auto dar nebuvo
iskrauta po keliones). Guoli atsiunte operatyviai. Pakeisti uzeme maziau
10min laiko. Prisipazino, kad greiciausiai "pamirso" pakeisti, o keisti
reikia kas 150tkm kartu su dirzu... `viena karta pamirso per tech
prieziura dapilti ausinimo skyscio. As jau galvojau, kad ausinimo
sistema prakiuro...

  O ir nebuvo jie oficialus dyleriai.