Tema: Re: Netavoreikalas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-26 23:40:53
On 2017-02-26 23:26, Linas Petkevičius wrote:
> Tai as ir nesakau, kad jie VISKA daro blogai. Ir jau vien smegenu
> pudrinimas, aiskinant kokiw jei oficialus dyleriai, uzmirstant tam
> tikrus niuansus, kad jie nu tokie biski kiaukes akimis - pakankamas
> argumentas buvo su jais stengtis tureti reikalu minimaliai.

O man patinka tai, kad auto kainos pas juos kai kada pasitaiko geresnes
:-) Be to, i servisa tech prieziurai daznai priima sekanciai ar dar
sekanciai dienai, nera taip , kad "priimsim po savaites". Turiu laiko po
poros dienu, skambinu, praktiskai visada priima. Reikia kokios dalies,
skambinu, uzsako. `paskambina, kai jau turi. Kai kazkada reikejo
patikrinti auto po pusantros valandos (pramiegojau tech apziura, ir
kaune apie tai kai kas primine), prieme (tai buvo jau 17val), patikrino,
spejau dar ta pati vakara ir tech apziura praeiti.

Audrius K.