Tema: Re: Netavoreikalas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-23 10:41:47
On 2017-02-23 09:52, Dainiushas wrote:
> nu, o dar sakai,kad subaru ne šūdas :)

Mano 400tkm BE jokio remoto, draugo (su duja) po 60tkm prasidejo
problemos. Ridai esant truputi didesnei nei 100tkm (ar tai 130, ar tai
150tkm), sukiso per ta rida daug daug babliu i remotus (pagrinde -
voztuvu, taip pat del dujos dejimo sugadino ausinimo sistema (tingiu
plestis, kazkuriuo momentu dujininkai ipyle ausinimo sistemos
sandariklio), kadangi variklis jau buvo nebelabai ir remontuojamas, tai
dziaugesi padaves... Nupirko, nes buvo padaryta gera antikorozine ir
kebulas buvo be rudziu. Apie tai, kad nera variklio, pirkejas nesuprato...

Audrius K.

P.S. Jis dejo dujas todel, kad turi ne benzino, o duju kolonele... :-))
Ir ne viena...