Tema: Re: Netavoreikalas
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-02-27 15:53:25
Ai, cia praktiskai tavo ieskomas variantas buvo :) pirkta gryzus is
veiklos nuomos, 1.5 metu su 77kkm rida, Mondeo dyzlius, Titanium
komplektacija uz berods ~55 kilolitus, kai nauja analogiskos
komplektacijos kainavo 89. Per 3.5 metu pas mane isisuko iki 'DPF tiek
negyvena' (c) Codec ridos (arba 200kkm). Vienintelis kas nepatinka -
greiciu deze. Pakliuvo mechanas ir paemiau, tai periodiskai save del to
pakeiksnoju. Po 8 metu su automatais - kamsciuose uzknisa juodai.