Tema: Re: Netavoreikalas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-26 23:50:48
On 2017-02-26 23:27, eSSas wrote:

> Maždaug prisimenu keturženklę sumą litais už tą idėjimą. Tai nexylas tas
> 4 valandų tarifas gavosi

Kazka maisai. Uz idejima buvo kazkas apie 100Eu dabartiniais pinigais
(lyg ir 90lt uz valanda). Elektronika kainavo apie 115Eu, ir maitinimu
pajungimo laidai dar apie 80Eu. Visa sita maciau savo akimis
originaliose subaru firminese pakuotese. Tiek ir kainuoja pas subaru.
Pries savaite pirkau dar vienam kabliui pajungti elektronika, sumokejau
kazkas apie 112 Eu, o papildomus laidus si karta paemiau westfalios,
todel jie kainavo tik 40Eu. Laidai pratiskai tie patys, pajungimo fiskes
tinka.

Sumoje ta karta litais gavosi keturzenkle suma (buvo apie 1100lt),
taciau tai  - ne tik UZ DARBA. Didziaja dali sudare originaliu subaru
daliu kaina. Net priekabos rozete su subaru zenklu, ir , iki siol,
nebuvo jikiu problemu su priekabos jungties kontaktavimu. O jau kokie 7
metai...

Audrius K.