Tema: Re: Netavoreikalas
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-02-27 10:01:42
Keiciau, i rekomenduota Slava (Setaltas) - tas pats bbs, dejo trisaki
reduktoriui antifriza paduot - supjauste slanga kur reik ir kur nereik,
check'ai uzsideginejo sekmingai kas 2-3 savaites, oras atsalo - pyst ir
dega, atsilo - vel dega. Nx, pakeiciau dujas i dyzeli, pravaziavau
130kkm nuo pirkimo  - nulis problemu su juo, pamirsau kaip atrodo check
engine lempa ir panasios nesamones. Gal ir dyzelis atsirugs kada, kai
nusprogs koks siurblys, bet kol kas man tai simta kart geriau uz dujas.