Tema: Re: Ar realiai kazkiek nuo saules prikaitinimo bute padeda zaliuzesarplevelenuosaulesirkarscio?
Autorius: svyt
Data: 2016-05-14 02:24:07
Nu, ne taip supratau ;) galima ortaki i rusi, gerai uzkaitins
 diena, iki kokiu 70, tai nakciai tikrai sildys nama. Ar i kita
 kambari. Be ortakiu efektyviu nebuna, juolab ir nuadingumo
 koeficientai mazoki, pvz saldytuvas atidarom durim smarkiai sildo
 patalpa, nors neoretus kad tik viena puse siltu kita
 saltu.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----