Tema: q: durnas klausimas variklistams, kur dingo d4d kompresija?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-05-13 10:22:14
Sveiki

cia toks idomus atvejis pas kolega, tai uzklausiu, nes nelabai kas randa 
atsakymo:)
yra corola 2006, 2.0d4d. pirkta ir aptarnauta nuo nulio lietuvoje kol 
garantinis, paskui pas vyta izimuji:)
dabar jau nubegusi beveik 400kkm, pries kokius 4 - 5 metus, gal ties 250kkm, 
buvo pradejusi kramtyti tepalus, tai keistos vostuvu gumos ir viskas 
susitvarke, bet tada matavo liaudis kompresija ir viename stumoklije jau 
buvo mazesne. siai dienai, tam varikliui visiski ragai, tame cilindre beliko 
6 atmosferos - realiai jis nebedirba... masina daugiau 120 niekaip, ant 
laisvu aisku tas variklis purtosi kaip ir priklauso neveikiant vienam 
cilindrui...
turbut jau jos tvarkyti neapsimoka, bo arba keisti varikli arba kapitalke 
daryti... tai toks teorinis pasvarstymas, pasamprotaukit... kodel taip eme 
vienas ir nusirase? tepimas blogas, ziedas trukes ar dar kas gali buti? ir 
jei pvz kapitalke, kiek atsistotu tokiam varinkeliui... staska?