Tema: Re: durnas klausimas variklistams, kur dingo d4d kompresija?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-05-13 12:24:59
hm, prie progos pameginsim, kolkas nezinau, nebandyta.
bet ble rytais ji uzsukt, isukis darosi. siltas dar uzsikuria normaliau:)
siaip anot draugelio, kai matavo ir kituose nebaisiai zjbs ten, matuotoju 
komentaras. bet kiek kiti ipute - nepamena kazkiek virs 20 o kiek tiksliai 
nepamena.



"Dainiushas"  wrote in message news:nh45lu$p89$2@trimpas.omnitel.net...

beje, kas darosi atsukus tepalo užpylimo kamštį ant dirbančio? Labai pučia?

On 5/13/2016 10:22 AM, [mikro] wrote:
> Sveiki
>
> cia toks idomus atvejis pas kolega, tai uzklausiu, nes nelabai kas randa
> atsakymo:)
> yra corola 2006, 2.0d4d. pirkta ir aptarnauta nuo nulio lietuvoje kol
> garantinis, paskui pas vyta izimuji:)
> dabar jau nubegusi beveik 400kkm, pries kokius 4 - 5 metus, gal ties
> 250kkm, buvo pradejusi kramtyti tepalus, tai keistos vostuvu gumos ir
> viskas susitvarke, bet tada matavo liaudis kompresija ir viename
> stumoklije jau buvo mazesne. siai dienai, tam varikliui visiski ragai,
> tame cilindre beliko 6 atmosferos - realiai jis nebedirba... masina
> daugiau 120 niekaip, ant laisvu aisku tas variklis purtosi kaip ir
> priklauso neveikiant vienam cilindrui...
> turbut jau jos tvarkyti neapsimoka, bo arba keisti varikli arba
> kapitalke daryti... tai toks teorinis pasvarstymas, pasamprotaukit...
> kodel taip eme vienas ir nusirase? tepimas blogas, ziedas trukes ar dar
> kas gali buti? ir jei pvz kapitalke, kiek atsistotu tokiam
> varinkeliui... staska?
>