Tema: Re: durnas klausimas variklistams, kur dingo d4d kompresija?
Autorius: Evaldas
Data: 2016-05-13 10:59:18
Voztuvai, voztuvu lizdai, nesandarus purkstukas, truke ziedai.

"[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message news:nh3vb6$lhq$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki
> 
> cia toks idomus atvejis pas kolega, tai uzklausiu, nes nelabai kas randa 
> atsakymo:)
> yra corola 2006, 2.0d4d. pirkta ir aptarnauta nuo nulio lietuvoje kol 
> garantinis, paskui pas vyta izimuji:)
> dabar jau nubegusi beveik 400kkm, pries kokius 4 - 5 metus, gal ties 250kkm, 
> buvo pradejusi kramtyti tepalus, tai keistos vostuvu gumos ir viskas 
> susitvarke, bet tada matavo liaudis kompresija ir viename stumoklije jau 
> buvo mazesne. siai dienai, tam varikliui visiski ragai, tame cilindre beliko 
> 6 atmosferos - realiai jis nebedirba... masina daugiau 120 niekaip, ant 
> laisvu aisku tas variklis purtosi kaip ir priklauso neveikiant vienam 
> cilindrui...
> turbut jau jos tvarkyti neapsimoka, bo arba keisti varikli arba kapitalke 
> daryti... tai toks teorinis pasvarstymas, pasamprotaukit... kodel taip eme 
> vienas ir nusirase? tepimas blogas, ziedas trukes ar dar kas gali buti? ir 
> jei pvz kapitalke, kiek atsistotu tokiam varinkeliui... staska?
>