Tema: Re: durnas klausimas variklistams, kur dingo d4d kompresija?
Autorius: Arnas
Data: 2016-05-16 13:46:01
ne, EGR statomas tam kad mazhinti azoto oksidus. ar ne tu jau praeitoj 
diskusijoj shita nesamone pasakojai?
dyzelio sheip EGT zhenkliai mazhesnis nei benzo px ar su EGR ar be, taip kad 
kur ten tie vozhtuvai dega (ypac ant _lieso_ misinio) tai neisivaizduoju 
:)))
esi bent karta logines EGT vaziuojant labai ramiai (ant labai lieso misinio) 
ir ant pilnos katuskes (riebaus)? pabandyk, pamatysi kad skiriasi egt ne 
procentais bet kartais.

"Zhiniukas"  wrote in message news:nhc7qn$771$1@trimpas.omnitel.net...

Kad nedegtų vožtuvai dyzeliuose statomas EGR vožtuvas, kuris mažina
deguonies kiekį įsiurbiamame ore ir mažina degimo tepmeratūrą.

"Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message
news:nhbrll$uel$1@trimpas.omnitel.net...
> meluoji stipriai. dyzelis dirba 95% laiko ant labai lieso misinio, o ant 
> riebesnio/dumu ribos (1:17-1:19 AFR) buna tik 100% paspaudus gaza, 
> pasidomek pradzhiai dyzelio veikimo principu.
>
> "markatas"  wrote in message news:nhbjda$pqa$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Taip, ir tai daznas atvejis pas Toyotas (PVZ pas Prado laksciusius
> autobanais buna issilydes 4 ir apsilydes 3 stumoklis, kai parkeliauja su
> negraziai dirbanciais varikliais)
>
> markatas
>
> 2016.05.16 06:41, Evaldas rašė:
>> Dyzelyje nuo lieso misinio irgi lydosi stumokliai?
>>
>> "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message 
>> news:nh4ujm$5si$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Daznas variantas - pradeda liesinti kuris nors purkstukas, ko pasekoje 
>>> dega
>>> voztuvai, lydosi stumoklis.
>>>
>>> markatas
>>>
>>>
>>
>