Tema: Re: Ar realiai kazkiek nuo saules prikaitinimo bute padeda zaliuzesarplevelenuosaulesirkarscio?
Autorius: fenix @w
Data: 2016-05-09 14:50:32
On Mon, 09 May 2016 11:31:17 +0300, [mikro] wrote:

> roletai kazkiek padeda, bet nu be ac niekur manau. statykis ir gyvenimas
> prasvieses vasaromis. pas mane ta pati situacija, be ac nebeisivaizduoju
> vasara kaip gyvent reiktu, bo pas mane fenomenas - kai lauke +28, vidui
> +35 - nei miegot nakti nei siaip but neimanoma budavo, tai gal viena
> vasara taip iskenciau:)

tas pats pas mane buvo.
padeda atspindintys roletai, is bedos - ir paprasti bambukiniai pigiakai.

kitas variantas buvo svarstomas kazkokios uzdaromos/atidaromos groteles i
laukines buto duris - tada skersvejis i laiptine gautusi, nes pradarius
duris traukia

....vasara iki +40 namie, aukstas virsutinis, langai - tarp peitu ir
pietvakariu.