Tema: Re: Ar realiai kazkiek nuo saules prikaitinimo bute padedazaliuzesarplevelenuosaulesirkarscio?
Autorius: Icetom
Data: 2016-05-11 22:07:42
Viskas paprasta, nes tada dažniausiai dirbama Z1-Z2, jei žiūrėti širdies
darbą, t.y. ir išeina, kad dirbi-gerini ištvermę kažkiek.
> Pritariu. Is savo patirties. Nes ta visu nemegiama stanga irgi duoda kazkiek istvermes.

Prieš treniruotę aš jų ir nedarau ir nemėgstu- pakeičiu atitinkamais
įvadiniais pratimas po 5 min apšilimo ant dviračio ar concept'o, bet
tempimo pratimus po tren. atlikti būtina.
> Pats nedarau jokiu tampymu/apsilimu/begimu/kardio (nes negaliu
> pakest), sportuoju su svoriais.

Vat čia tai kvailai darai. Pirtį galima daryti tik atsistatymo dieną, jei
tokią darai. Pvz. po treniruočių savaitės pirmadienį visiškai lengvai
prabėgi, pramini, kad išvalyti visas susikaupusias rūgštis ir kitas
neteikalingas medžiagas, ir tada jau eini pabūti pirtyje. Ir kitą dieną
skirti grynai poilsiui.