Tema: Re: Ar realiai kazkiek nuo saules prikaitinimo bute padeda zaliuzes ar plevele nuo saules ir karscio ?
Autorius: Diamondas
Data: 2016-05-09 15:00:44
Tai ir po roletu atspindinciu vis dar buna +40 namie ? Tada kazkaip
atvirksciai veikia gal, nes pas mane gal buvo +31 ar +32 nors visa diena
uzuolaidos tamsios uztrauktos ir langai uzdari atidaromi tik vakare. Bet iki
+40 netraukdavo.

Hmm dilema dabar ar plevele ar zaliuzes roletus, kuris daugiau laipsniu
numustu jei aisku apskritai nuo stogo neprikaista ir nebus kaip drambliui
brangios bombonkes :(