Tema: Re: Ar realiai kazkiek nuo saules prikaitinimo bute padeda zaliuzesarplevelenuosaulesirkarscio?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-10 10:54:23
nu bus tai bus. tiek cia lietuvoj ir buna tu karsciu. ne kiaurus metus,
kad butu gyvybiskai svarbu.
nebutu taisykliu, pasikabinciau, as, pasikabintu kitas. ir gautusi kaip
rodziau. tada is ramaus kiemo gausis kondyskiu koncertas. nx to reikia.
ant stogo tau irgi niekas neleis be sutikimu, leidimu ir projektu daryt.