Tema: Re: Ar realiai kazkiek nuo saules prikaitinimo bute padeda zaliuzesarplevelenuosaulesirkarscio?
Autorius: fenix @w
Data: 2016-05-11 11:49:00
On Wed, 11 May 2016 11:35:04 +0300, ManXP wrote:

> Mityba keist, daugiau nieko nesugalvosi. Jeigu lankaisi kartais sporto
> klube, turbut pats esi pastebejes, kad kiekviena pavasari padaugeja
> tokiu, kurie ateina sportuot su mintim, kad fizinio kruvio pagalba numes
> svori. Bet kai pamato, kad geriausiu atveju tas svoris tiesiog nedideja
> toliau (arba dideja, bet zymiai leciau), po keliu menesiu viska meta
>
> Nu ir siaip ateina visokiu durnu moteriskiu, kurios sportuoja ir laikosi
> dietos, pvz valgo grikius arba ryziu trapucius :))

+++++
labai teisinga viskas.
sakyciau jeigu jau tikrai nori sportu mesti svori - reikia labai labai
DAUG prakaita varancio kruvio, t.y. pvz 50+km nubegimas per savaite,
dviratis, kashis, futbolas ir t.t. o siaip tai kombo turi but: mityba +
sportas + gyv. budas

is paprastu lengvai padaromu ir tikrai nereikalaujanciu islaidu patarimu
siulyciau perkelti suvalgomo maisto kieki nuo vakarienes link pusryciu, ir
atsisakyti krakmolingo maisto ir saldumynu vakare. efektas tikrai bus,
reikia tik neuzsimirst.