Tema: Re: Ar realiai kazkiek nuo saules prikaitinimo bute padeda zaliuzesarplevelenuosaulesirkarscio?
Autorius: fenix @w
Data: 2016-05-09 15:43:12
On Mon, 09 May 2016 15:00:45 +0300, Diamondas wrote:

> Tai ir po roletu atspindinciu vis dar buna +40 namie ? Tada kazkaip
> atvirksciai veikia gal, nes pas mane gal buvo +31 ar +32 nors visa diena
> uzuolaidos tamsios uztrauktos ir langai uzdari atidaromi tik vakare. Bet
> iki +40 netraukdavo.
>
> Hmm dilema dabar ar plevele ar zaliuzes roletus, kuris daugiau laipsniu
> numustu jei aisku apskritai nuo stogo neprikaista ir nebus kaip
> drambliui brangios bombonkes :(

stogo problemos neisspresi, as pasidomeciau is pradziu plevele, tada jau
roletais. jeigu durys ne sarvuotos - tada anga  skersvejui man pasirode
geras variantas.

as pats ismeginau bambukinius roletus tik, plevele darbe buvo,
atspindintys roletai pas kaimynus, kombinacija kaip suveiktu nezinau, nes
issikrausciau.

dabar meginciau TIK nuo skersvejo sukelimo, nes durys buvo medines ir
laiptinej temperatura koki 10 laipsniu zemesne, tai palikus praviras bent
kelias minutes rezultatas buvo zenklus

p.s. siaip - uzuojauta...