Tema: Re: Ar realiai kazkiek nuo saules prikaitinimo bute padeda zaliuzes ar plevele nuo saules ir karscio ?
Autorius: benamis
Data: 2016-05-11 13:36:56
Cia tikrai nesumaisei skaiciu? 12-14 tai jau ka as zinau... Su striuke gal
miegi?:D

"jtdm"  wrote in message news:ngv1h4$lo7$1@trimpas.omnitel.net...

18C gali buti salta, gali buti karsta. sedet prie kompo salta. miegot -
nesveikai karsta. sportuot - mazdaug normalu. man geriausas miegas ziema
su pravertu langu arba mikro plysiu, jeigu jau tikrai labai salta lauke.
tada buna miegamajame 12-14 laipsniu. radiatoriai per 3 metus taip ir
nebuvo atsukti nei karto miegamajame nei karto. atejus vasarai prasideda
naktinejimai ir vesos laukimai, nes prie tokiu temp tiesiog neina uzmigt.