Tema: Re: Ar realiai kazkiek nuo saules prikaitinimo bute padeda zaliuzes ar plevele nuo saules ir karscio ?
Autorius: Diamondas
Data: 2016-05-13 09:14:14
Nu va roletai balti nepadeda :(
Buvau uzejes i viena roletu centra tai siule deti kazkokius vos ne
plasmasinius kazkokius plevele su skylutem - viena spalva kuri i lauka kaip
folga, o viduj tamsi ir dar su skylutem mazom tipo, kad kazka is vidaus
matytum :) Bet taip paskaicius tai daugiau tai nesitikiu kazkokiu dideliu
stebuklu ir vis lieka atviras klausimas apie lubu ikaitima :(
O siaip ziuriu jau visai tema i pievas patrauke :))