Tema: Re: Ar realiai kazkiek nuo saules prikaitinimo bute padeda zaliuzes ar plevele nuo saules ir karscio ?
Autorius: ManXP
Data: 2016-05-11 11:35:07
Mityba keist, daugiau nieko nesugalvosi. Jeigu lankaisi kartais sporto
klube, turbut pats esi pastebejes, kad kiekviena pavasari padaugeja tokiu,
kurie ateina sportuot su mintim, kad fizinio kruvio pagalba numes svori. Bet
kai pamato, kad geriausiu atveju tas svoris tiesiog nedideja toliau (arba
dideja, bet zymiai leciau), po keliu menesiu viska meta

Nu ir siaip ateina visokiu durnu moteriskiu, kurios sportuoja ir laikosi
dietos, pvz valgo grikius arba ryziu trapucius :))

"Jonas Jonaitis"  wrote in message news:nguq2e$gg8$1@trimpas.omnitel.net...

Man reiktu apie 10 kg numesti, ka patartumei?