Tema: Re: na ka, kuriasi kibirai?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-01-10 18:05:14
On Sun, 10 Jan 2016 17:09:29 +0200, eSSas wrote:

> Kalba ne apie tai.

Kalba apie tai :)

>  >

> Galios tos, dėl kurių susitars. Kaip ir ką susitars - man dzin, ne iš to
> duoną valgau.

Tai ka tada apskritai norejai pasakyt?

> Pamatysim už kelių metų. Beliko nepamiršti, bet pliekiantis bemaž 20
> metų tai neturėtų būt problema, ar ne ;-)?

Kaip sako bankininkai: praeitis nera ateities rodiklis. Kas zino kiek kas
gyvens, tame tarpe ir tas "pamirstas" omnitelio serveris su nntp
servisu :)

> Tu nepatikėsi, bet į sekančio karučio kandidatūrą tebesvarstau Ranger'į.

Tai maza kas ten ka svarsto :) As va svarstau mersa, audi, vw ir netgi
bnv. O kas iseis realybeje paaiskes tik po keliu metu.

> VW savo gavnavozą matyt ne veltui paleido. O ir šiaip:

Pietu ir siaures amerikai.

> http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/ekspertai-miesto-visureigiams-
piesia-sviesia-ateiti.d?id=70056656

Na taip, populiacija sensta, penTSinykisku masinu populiarumas auga.

--
kthxbai.