Tema: Re: na ka, kuriasi kibirai?
Autorius: eSSas
Data: 2016-01-10 17:09:30
2016-01-10 16:33, Invertuota panda rašė:

> Anokia cia problema, minetos smulkmenos gamintojams jokiu problemu
> nesudaro.

Kalba ne apie tai.

> Plius ar tikrai manai, kad USA staiga prades galiot visos europines
> normos, o europoje USA? Kad tik nepradetu :)
 >
> Net jei staiga pradetu, daugelyje saliu yra dar tokie dalykai, kaip su
> normom suristi TAX'ai. Kaip siulai taxinti koki nors kalifornijos ULEV?

Galios tos, dėl kurių susitars. Kaip ir ką susitars - man dzin, ne iš to
duoną valgau.

> O kam jai purtytis jei anie nepaleis? Jie jau ne karta bande "uzkariaut"
> jurpa ivairiais savo gaminiais. Ir vis amzinai nesigauna. Juos pacius
> galima sakyt nukariavo japoskes, kurie su lygiai tais paciais JAV
> megasekmingais modeliais is jurpo kazkodel pasitrauke.
>
> Plius jei tam momentui nera $ kurso anomalijos, tai ner tos ju kainos
> tokios stebuklingos, pridesi TAX'us ir gaunasi pishhas.

Pamatysim už kelių metų. Beliko nepamiršti, bet pliekiantis bemaž 20
metų tai neturėtų būt problema, ar ne ;-)?

> Butent, kad dasteriai ir dziukai, t.y. lengvosios kurios atrodo lyg
> galetu buti SUV'ais. O mineti hilux'ai, L200, Amarok'ai pan "tikri"
> tyliai ruko kamputyje.
>
> Juk taip nera, kad europieciui uzsimanius nusipirkt pickupa nera is ko
> rinktis. Minetu navaru, hiluxu ar L200 su amarokais nors organu versk. Ir
> pigus, L200 kainuoja tiek kiek poplikis golfas. Yra net atseit pickupu,
> visokiu ten Dacia Logan Pickup.
>
> Ale kazkaip niekam neidomu.

Tu nepatikėsi, bet į sekančio karučio kandidatūrą tebesvarstau Ranger'į.

VW savo gavnavozą matyt ne veltui paleido. O ir šiaip:

http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/ekspertai-miesto-visureigiams-piesia-sviesia-ateiti.d?id=70056656

Neužsiciklinam ant grynaveislių, plebsas perka stilių

S.