Tema: Re: na ka, kuriasi kibirai?
Autorius: Sail
Data: 2016-01-07 11:27:30
Greiciau gyvenimo budas toks kaimietiskas, prie naturinio ukio linkstantis.

As dafiga darau savo rankom, ir senu grabu remontas tai dalis tos visumos.
Patinka suprasti kaip kas veikia, tuo paciu ir taisymui galimybiu daug.
Genda viskas - tai vartu elektronine spyna, tai namo signalizacija,
skalbiantke, tai dar kas nors. Nu ir masinos tame tarpe.

Savaitgali krosni va modernizuot sugalvojau. Sekantis darbas liepta supuvusi
atnaujinti, ziema pats tas laikas. Vasara garaza staciau, rudeni trinkeles
dejau, kitai vasarai liko stogo dengima uzbaigti.

Minejau kazkada, jog laiko turiu pakankamai, neziurint kad dirbu pilna darbo
diena.
Cia jus visi bybis zino kur skubat.

Nauju grabu viena is nenorejimo priezasciu yra ta, kad pisliava su
autoelektronika manes nezavi. O dabar prikisa jos visur, kur nereikia.

Tarp kitko, mano uzdarbis man leistu viso to nedaryt, ir masina apynauja
nusipirkt galiu, ir darbininkus pasamdyt.
Bet taip neidomu. Kaip su automatu vazinet - nu ne mant tai ir tiek.