Tema: Re: na ka, kuriasi kibirai?
Autorius: Sail
Data: 2016-01-07 15:59:06
Slenksciai tiesmukiskas darbas, aisku kiek uztruks, kainuos ir kas gausis.

Kai ieskai, kurio bybio suveikia imobilaizeris, tai neaisku nei kuo baigsis,
nei kiek uztruks ir ar isviso pavyks atgliaudyt. Ir rast speca ner paprasta,
ir niekas nenores uzsiimti, ir xz kiek kainuot gali.

Kad yr emuliatorius tai gerai. Imobilaizery turetu but funkcija kad jis
issijungtu po 10 metu nuo masinos gimimo.
Bet greiciau ides funkcija kad jis blokuoja masina kai jai 10 metu sueina
:-)