Tema: Re: na ka, kuriasi kibirai?
Autorius: Sail
Data: 2016-01-06 14:34:24
As autopliuso kainas paziurejau, tai hilux'ai ziauriai brangus lyginant su
kitais  auto tokiu metu..
Pateisinama nebent jei reik 4x4 sunkvezimiuko, taigi ne mano atvejis.

Mano kemperis "persidaro" i pusiau krovinini (tada vidun lenda europalete),
tai esant didesniu gabaritu ar svorio transportavimo poreikiui isgelbeja.