Tema: Re: na ka, kuriasi kibirai?
Autorius: svyt
Data: 2016-01-06 13:33:53
 Zinosiu, nes kaip tik truputi itarimas kilo del ju kokybes nes
 vedes vakar trailindamas. Vakar kazko vebasta nesuveike,
 susitaise tik atjungus trumpam klema, bet uztat nusimuse
 distancinis centrinis, nebeveikia, reiks matomai pririsinet kada.
 Windausas blyn ta masina :D

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----